کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

اولین نشست استانی " کتابخوان"

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ب.ظ

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، اولین نشست استانی «کتاب‌خوان» همدان در تاریخ 31/5/94 از ساعت 17 الی 18:30 با حضور کتابداران، فرهیختگان، نویسندگان، فعالین رسانه حوزه کتاب، اعضای کتابخانه‌های عمومی و تمامی علاقمندان در سالن آمفی تأتر مجتمع فرهنگی عین القضات همدانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است این تاریخ مصادف با "روز همدان، روز پزشک، بزرگداشت بوعلی سینا، دهه کرامت و هفته دولت" می باشد.

سلسله نشست‌های "کتاب‌خوان" در فضایی صمیمی تلاش دارد تجربیات مطالعاتی افراد کتابخوان را برای سایر علاقمندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک گذارد.

افق نشست کتابخوان توسعه رفتار مدنی رشد‌ یافته و رشد ‌دهنده در سراسر کشور حتی روستاهای دور‌دست و نیز جمع‌های کوچک خانوادگی است تا به مرور به درونی شدن عادت مطالعه و کتابخوانی به صورت نهادینه شده در رفتار فرد و جامعه مشاهده گردد و همچنین بتوان افراد "کتاب‌خوان" و نیازهای اطلاعاتی آن را شناسایی و در راستای اعتلای فرهنگی گام‌های اثرگذاری را برداشت.

ایجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه، اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده، معرفی کتاب‌های مفید و کاربردی، ارتقاء و توانمندسازی کتابداران از طریق مطالعه و آشنایی با شیوه‌های استاندارد معرفی کتاب را از اهداف طرح ملی کتابخوان می باشد.

نحوه برگزاری جلسات به این صورت است که 12نفر از گروه‌های مرجع همچون، کتابداران، علما، نویسندگان، صاحب نظران و تمامی علاقمندان با ثبت نام در این نشست و در حضور عموم به مدت حداکثر ۷ دقیقه به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود پرداخته و بدینوسیله درترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه مشارکت می‌نمایند.

 

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی