کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

"آن بیست و سه نفر" داستان 23 نوجوان است که در عملیات بیت المقدس همگی اسیر شده و فقط بین 13 تا 16 سال سن آنها بوده است.

این کتاب، از آنجا که در برگیرنده خاطرات و رشادت‌های نوجوانان رزمنده و مقاومت آنان در اردوگاه‌های ارتش بعث است، ناگفته بسیاری از دوران اسارت دارد.

 نویسنده کتاب، که سابقه 15 سال روزنامه‌نگاری دارد، این کتاب را به شکل روایت داستانی و دارای تعلیق‌های داستانی بجا، نگاشته است.
در ادامه  منتقد کتاب، به معرفی اجمالی خاطره نویسی پرداخت و  گفت: کتاب، تصویرسازی بسیار قوی و فراوانی دارد در حدی که خواننده کاملا همزادپنداری کرده و همگام با کتاب گریه کرده و یا می خندد.
مریم حسن پور گفت: نوشته کتاب بسیار سلیس و روان است و خواندن آن برای همه سنین از جمله نوجوانان و جوانان توصیه می‌شود، هچنین صداقت در نوشته‌ها و خاطرات بسیار بالا بوده و این باعث شده تا خواننده از خواندن این کتاب لذت وافر ببرد.
وی بیان داشت: جذابیت کتاب به خاطر موضوعات متعدد آن می‌باشد که از فضاهای مختلف استفاده کرده و باعث می‌شود خواننده از حجم بالای کتاب خسته نشود.
حسن پور در ادامه گفت: طراحی روی جلد کتاب مناسب محتوای داخلی آن نیست چرا که خواندن آن مناسب سن نوجوان است ولی طراحی آن فقط مناسب سن بزرگسالان است، ولی در مجموع چون کتاب اشاره‌ای به عملیات بیت المقدس داشته و از اسیران جنگی که سن کمی داشته و چه سختی‌هایی کشیدند و بیان واقعیت‌ها، بسیار جذاب است.

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی