کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

اجرای آزمایشی کارکرد جدید طرح ایستگاه مطالعه

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به منظور بهینه سازی طرح ایستگاه مطالعه با هدف کاربرد شیوه‌هایی نوین در ترویج کتاب، کتابخوانی و افزایش مراجعه عموم به کتابخانه‌ها، طرح جدید ایستگاه‌های مطالعه به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.

محتوای جدید ایستگاه‌های مطالعه کارت‌های «بخوانید و به اشتراک بگذارید« است که به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در 15 عنوان شامل موضوعات انقلاب اسلامی، کودک و نوجوان، طنز و... چاپ و در بیش از 600  ایستگاه مطالعه توزیع می‌شود. در روند جدید استفاده از ایستگاه‌های مطالعه، محتوای جدید به صورت آزمایشی عرضه خواهد شد.

صفحه اصلی این کارت‌ها حاوی تصویر و معرفی یک کتاب و همچنین نحوه عضویت در کتابخانه و دسترسی به منبع معرفی شده (با معرفی سایت و کد (QR است؛ در صفحه پشت کارت، معرفی 3 کتاب در ارتباط با موضوع کتاب اصلی و سامانه پیامکی به منظور کسب نظرات و انتقادات مراجعان درج شده است.

کتاب‌های ارائه شده این نوبت ویژه گروه های سنی بزرگسال، کودک و نوجوان معرفی شده است؛ کتاب‌های حوزه بزرگسال عبارت است از: «50 روش ساده برای علاقمند کردن فرزند به مطالعه»، «نوابغ و مشاهیر معلول جهان»، «هنر هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی»، «اولین غذاها»، «پرسش‌های امروز جوانان»، «غرور و سقوط»، «مجموعه قصه‌های انقلاب برای بچه‌ها و نوجوانان»، «لحظه‌های انقلاب»، «خانواده، اسلام و فمینیسم»، «مدح خورشید»، «مربای شیرین«، »نیشانوش»؛ کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان عبارت است از: «گنجشک پر، کلاغ پر»، «مجموعه قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب»، «مجموعه کتاب‌های نارنجی»

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی