کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

«تخم مرغ شانسی» در فروشگاه های کانون پرورش فکری

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۰۵ ق.ظ

«تخم‌ مرغ شانسی و چهار داستان دیگر» عنوان کتابی نوشته‌ی سپیده خلیلی است که به تازگی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است.

 

 این کتاب از گروه داستان‌های تخیلی و حیوانات با تصویرگری شبنم شعبانی برای گروه سنی «الف» و «ب» (۳ تا ۱۰ سال) منتشر شده است. «مورچه‌ها و موهای خورشید»، «ولی با اجازه»، «چکمه و نیمه چکمه‌هایش» و «کیف» عنوان چهار داستان دیگر این کتاب است  که در ۳۶ صفحه رنگی به چاپ رسیده است.


در بخشی از این کتاب می خوانیم:

قدی خانم با مرغ‌های دیگرِ لانه فرق داشت. مرغ‌های دیگر روزی یک تخم می‌گذاشتند. موقع تخم گذاشتن هم آن‌قدر قدقد می‌کردند که صدایشان ده لانه آن طرف‌تر می‌رفت؛ ولی قدی خانم نمی‌توانست تخم بگذارد. هر روز می‌رفت و یک تخم مرغ شانسی شکلاتی می‌خرید می‌گذاشت کنار لانه‌اش و...،

 

کتاب «تخم‌ مرغ شانسی و چهار داستان دیگر» با شمارگان ۵ هزار نسخه و قیمت ۴ هزار و ۳۰۰ تومان در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور عرضه می‌شود.

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی