کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

راز خورشاهیان برملا شد

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۲۸ ب.ظ


«این راز، مال من است» یک رمان از هادی خورشاهیان برای نوجوانان است که از سوی نشر ایران‌بان منتشر و در نمایشگاه کتاب ارائه شده است.

 «این راز مال من است»، عنوان رمانی از هادی خورشاهیان برای نوجوانان است که ماجرای یک دختر ۱۳ ساله را مطرح می‌کند که پدر و مادرش تصمیم گرفته‌اند فرزند دوم خود را به دنیا بیاورند و این مساله را با دختر نوجوان خود مطرح می‌کنند و شاهد و ناظر بر احساسات ضد و نقیض او هستند. چراکه دخترشان از یک سو دوست دارد صاحب خواهر یا برادری کوچک‌تر از خود شود و از طرف دیگر دلش نمی‌خواهد این فاصله سنی این اندازه زیاد باشد.

خورشاهیان به گفته خود در رمان «این راز، مال من است» به یکی از دغذغه‌های خانواده‌های امروز که اغلب تک فرزند هستند و حتی بچه‌هاشان پرداخته‌ است.

«شکل جهان، خوب است»، عنوان  مجموعه شعر خورشاهیان در قالب نو و سپید است. همچنین مجموعه‌ای از ترانه‌های او با عنوان «دنیا ولی با ما برادر بود» در قالب چارپاره و از سوی نشر بوتیمار منتشر شده است.

 

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی