کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

«سراب آزادی»

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۳۴ ب.ظ

 مریم سنجابی از اعضای پیشین سازمان مجاهدین خلق(منافقین) است که ۶ سال پیش به طور رسمی از این سازمان جدا شده و از پادگان اشرف فرار کرده است. او با تسلیم خود به نیروهای ارتش عراق، موفق شده از حصار سازمان بیرون آمده و در نهایت خود را به ایران برساند.

سنجابی خاطرات خود از حضورش در سازمان مجاهدین خلق (منافقین) و روایت اتفاقاتی که در مدت عضویت وی در این سازمان برایش رخ داده، به صورت مستند در کتاب «سراب آزادی» درج کرده است. در فرصتی که سنجابی به بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آمده بود، با او درباره کتابش به گفتگو نشستیم.

در این کتاب مطالب تکان دهنده ای وجود دارد که گاهی مخاطب را به یاد کتاب «فرار از اردوگاه ۱۴» می اندازد که چندی پیش ترجمه اش در ایران منتشر شد و درباره رفتار غیرانسانی اردوگاه‌های کار اجباری کره شمالی با زندانیان سیاسی و خانواده هایشان است. آنچه بین این دو کتاب و همچنین اردوگاه های کره شمالی و اردوگاه اشرف یا کمپ لیبرتی در عراق مشابه است، برخوردهای فوق امنیتی و خفقان شدید است.

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی