کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

 

 کتاب «تبیین تکثر گرایی در اندیشه پست مدرنیسم و چالش‌های آن برای تربیت دینی و اخلاقی» نوشته فاطمه حسنی از فرهنگیان روستای شاهنجرین رونمایی شد.

 نویسنده کتاب « تبیین تکثرگرایی در اندیشه پست مدرنیسم و چالش‌های آن برای تربیت دینی و اخلاقی» در این مراسم، گفت: تکثرگرایی یکی از ویژگی‌های اندیشه پست مدرنیسم که سبب بروز چالش هایی در تربیت دینی شده است.

فاطمه حسنی با تاکید بر اینکه تکثرگرایی در تقابل کامل با دین اسلام قرار گرفته است، اضافه کرد: در این کتاب تمامی مشکلات در این حوزه و تقابل آن با اسلام نقد شده است و با از نظرات شهید مطهری نیز بهره گرفته ام.

وی با اشاره به دیدگاه تکثرگرایی در اندیشه پست مدرنیسم، ادامه داد: دین اسلام ارزش‌های مطلق را می‌پذیرد، در صورتی که در تکثرگرایی در اندیشه پست مدرنیسم، ارزش‌ها نسبی و از طرفی انتخابی است.
نویسنده کتاب « تبیین تکثرگرایی در اندیشه پست مدرنیسم و چالش‌های آن برای تربیت دینی و اخلاقی» گفت: در این کتاب، ویژگی‌ها، تفاوت‌ها، برخی محاسن و محدودیت‌های تکثرگرایی نیز بررسی شده است اما در نهایت اسلام برتری خود را نشان داده است.

حسنی با اعلام این نکته که اسلام تمام ابعاد را برای رشد انسان درنظر می‌گیرد، یادآور شد: کتاب « تبیین تکثرگرایی در اندیشه پست مدرنیسم و چالش‌های آن برای تربیت دینی و اخلاقی» در چهار بخش مقدمه، بیان مسئله، سوالات و نتیجه‌گیری به رشته تحریر درآمده است.

وی افزود: این کتاب توسط انتشارات الشن و در 141 صفحه به چاپ رسیده است .


  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۱)

با سلام
موضوع بسیار جالب و جدیدی است به نویسنده کتاب خسته نباشید و خدا قوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی