کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

هفته نامه شنبه اولین نشریه اختصاصی در حوزه استارتاپ ها در ایران است. هدف  ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال زایی، معرفی استارتاپ ها و زمینه‌های دارای ظرفیت راه‌اندازی استارت‌آپ در ایران ، آشنا کردن مخاطبان با نمونه‌های موفق و ناموفق خارجی، آموزش چگونگی راه اندازی یک استارتاپ و آموزش چگونگی ورود به بازار های جهانی، گفتگو با صاحبان استارتاپ های بزرگ ایرانی و استارتاپ های نوپا، پوشش اخبار و رویدادهای خبری این حوزه، ایجاد بحث از طریق طرح مسئله با مسئولان و فعالان این حوزه، و مسئولان بخش دولتی ،راهکاریابی برای مشکلات و چالش‌های موجود و… است.

هفته نامه شنبه علاوه بر عرضه در کیوسک های تهران و ۶۱  شهر دیگر در تمامی ایونت ها ی ایران توزیع می شود (به صورت میانگین روزانه در ۵ ایونت در سرتا سر ایران هفته نامه شنبه توزیع می شود.)

 همچنین مخاطبان می توانند به صورت ان لاین پی دی اف مجله را در سایت شبنه مگ ببینند و اگر تمایل داشتند رایگان دانلود کنند. قیمت نسخه چاپی شنبه در ایران هزار تومان است.

http://shanbemag.ir



  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی