کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

برنامه نمایش زمان اذان

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ



Muslim Pro: Prayer Times Quran به عنوان یکی از کامل ترین و بهترین نرم افزارها در زمینه نمایش اوقات شرعی و پخش اذان شناخته می شود که که می تواند در موارد بسیار زیادی مورد استفاده کسانی که نماز می خوانند قرار گیرد.

  این نرم افزار از سه بخش اصلی تشکیل شده است:

زمان اذان:  با استفاده از اطلاعیه اذانی که در این برنامه گنجانده شده است هنگام پخش اذان به موقعیت فعلی شما، این برنامه نیز به صورت صوتی و تصویری اعلانیه ای برای شما پخش خواهد کرد تا بتوانید به نمازتان برسید. همان گونه که گفته شده این نرم افزار برای اعلام پخش اذان از اطلاعیه های تصویری و صوتی استفاده می کند تا اگر موفق به مشاهده آن نشدید، با شنیدن صدایش بتوانید متوجه زمان بشوید.

جهت قبله: شاید بارها برایتان پیش امده باشد که در پیدا کردن جهت قبله به مشکل برخورده باشید. این نرم افزار در چنین مواقعی نیز می تواند به کمک شما آمده و در یافتن جهت صحیح قبله به شما کمک کند.

قرآن کریم: اصلی ترین قابلیت این برنامه را می توان همین قسمت دانست! این برنامه دارای قران کریم به صورت کامل همراه با ترجمه به زبان های مختلف می باشد. قابلیت قرائت صوتی قرآن نیز در این نرم افزار گنجانده شده است که امکان گوش دادن به سوره های دلخواه را برایتان امکان پذیر خواهد کرد. شما می توانید از میان تمام سوره ها و آیه ها، با جستوجو کردن، ایه یا سوره مدنظرتان را به سادگی بیابید.

 

ویژگی ها:

  • محاسبه زمان نماز دقیق بر اساس زمان فعلی شما
  • نشان دادن مساجد در اطراف شما از روی نقشه
  • تقویم مسلمانان و نشان دادن روز های مقدس مانند: عید فطر و عید قربان
  • کارت تبریک اسلامی برای روز های عید
  • دارای 99 نوع مختلف نام خدا (بسم الله الرحمان الرحیم)
  • پشتیبانی از زبان های مختلف جهان : فارسی، Bahasa Indonesia, Bahasa Melayu, Deutsch, English, Español, Français, Italiano, Nerderlands, Português, Türkçe, العربیه, اردو, русский, 简体中文, 日本語, ภาษาไทย


 

نکته:

اگر Muslim Pro Prayer Times Quran PREMIUM قادر به پخش اذان در زمان صحیح نبود، این مشکل به خاطر بخش تنظیمات محلی گوشی شما می باشد و باید تنظیمات این قسمت را تصحیح کنید.






 





نیازمند اندروید
2.3+
نیاز به اینترنت
دارد
نیاز به روت
ندارد
  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی