کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

ایوند: وب سایتی برای آگاهی و ثبت نام در رویدادها

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۰ ب.ظ


تحصیلات و آموزش بخش بزرگی از زندگی یک فرد را تشکیل می دهند. سیستم آموزشی در کشور ما به گونه ای است که هر ساله پس از ورود به کلاس تعدادی کتاب به دانش آموز یا دانشجو معرفی می شود و پس از گذراندن ترم تحصیلی فارغ از اینکه این مطالب کاربردی است یا خیر، باید مطالب آموخته شده را بر روی کاغذ بیاوریم تا بر اساس آن نمره، سطح دانش ما مورد سنجش قرار گیرد!

این رویه نه فقط در مدرسه، بلکه در دانشگاه های بزرگ و مطرح کشور نیز در جریان است. اما برای زندگی در عصر حاضر، نیاز به حفظ و استفاده از مطالب تکراری و قدیمی که هیچ گونه کاربردی در زندگی ما ندارند نیست بلکه نیاز به مهارت و استفاده صحیح از این مهارت ها داریم.

در حال حاضر روزانه ده ها و شاید صدها دوره ی آموزشی در کشور برگزار می شود که می توانند تمامی نیازهای شما به دانش و مهارت مورد نیاز برای انجام فعالیتی که دوست دارید را در اختیار شما قرار دهند. اما پیدا کردن و ثبت نام در این رویدادها یکی از مشکلاتی ست که اغلب کاربران با آن مواجهند.

وب سایت ایوند ایجاد شده تا این فعالیت را برای کاربران آسان کند. ایوند مرجعی است برای آگاهی و ثبت نام در رویدادهای مختلفی که هر روزه در اطراف شما تشکیل می شود.شما با استفاده از ایوند به راحتی می توانید در جریان آخرین دوره های کارافرینی  و استارت آپی، دوره های مدیریت و کسب و کار،دوره های IT و تکنولوژی و ده ها رویداد دیگر در زمینه های مختلف قرار بگیرید و مهارت هایی که در دانشگاه و مدرسه به شما نمی آموزند را در این کلاس های آموزشی به دست بیاورید.

وب سایت ایوند، اولین پایگاه برای آگاهی از رویدادها، همایش ها، سمینارها، ورکشاپ و کنفرانس های کشور است.هدف ایوند فراهم آوردن امکان دسترسی هرچه ‌بیش‌تر و ثبت نام راحت و آسان تر در رویداد هاست. برگزارکنندگان همایش و رویداد به راحتی می توانند رویداد خود را در ایوند ثبت نمایند و تمامی فعالیت های ثبت نام همایش را به ایوند بسپارند. در حال حاضر دوره های کارآفرینی، دوره های کسب و کار، دوره های مدیریتی، دوره های IT و تکنولوژی، دوره های مهندسی، رویدادهای علمی، رویدادهای گردشگری و رویداد های فرهنگی هنری در وب سایت ایوند تعریف شده اند. همچنین در وبلاگ ایوند می توانید اطلاعات لازم برای برگزاری همایش، برگزاری سمینار، بازاریابی و برنامه ریزی رویداد را مطالعه نمایید.

این سامانه ابزاری را در اختیار برگزار کنندگان قرار میدهد تا بتوانند رویداد خود را ساخته و با بسیاری از مخاطبین به اشتراک بگذارند و در جامعه ای وسیع از علاقه مندان به شرکت در رویداد ها اطلاع رسانی کنند.

تکنولوژی «ایوند» به گونه ای طراحی شده است تا برگزارکنندگان رویداد های مختلف از دورهمی های کوچک و ورکشاپ های آموزشی تا کنفرانس ها و همایش های بزرگ، بتوانند رویداد خود را به آسانی تعریف کنند و بسیاری از کار های مدیریتی پیچیده یک رویداد را به سیستم «ایوند» بسپارند.

ویژگی‌ها

  • جذب سریع مخاطب
  • گزارش لحظه به لحظه 
  • امکان تعریف کد تخفیف
  • امکان ایجاد پرسش‌نامه 
  • ادغام شدن با سایت شما



  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی