کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

«من سقراط مجروح را دوست دارم» منتشر شد

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۳۰ ب.ظ

 

«من سقراط مجروح را دوست دارم» عنوان مجموعه‌ای از نمایشنامه‌های نه چندان بلند سعید تشکری است که انتشارات کتاب نیستان آنها را در قالب یک اثر گردآوری کرده است.

تشکری با وجود اینکه چند سالی است به صورت رسمی اعلام کرده که از فضای نمایش و تئاتر خداخافظی کرده است و قصد بازگشت به آن را ندارد، اما در این کتاب بخشی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و نوع نگاهش به سوژه‌ها را برای روایت در قالب نمایشنامه در معرض دید مخاطب قرار داده است.

این کتاب شش نمایشنامه از تشکری را شامل می‌شود که با عناوین من و تو و...، آینه آورده‌ام ای روشنی!، زندگی جای دیگری است...، رؤیای سالینجر، من سقراط مجروح را دوست دارم و یک گفتار در آن جمع شده است.




کتاب نیستان مجموعه نمایشنامه «من سقراط مجروح را دوست دارم» را در ۱۸۰ صفحه و با قیمت ۱۱۵۰۰ تومان منتشر کرده است.

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی