کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه


 در گردهم‌آیی  آموزشی مدیران فرهنگی کشور و پانزده نامزد راه یافته به مرحله نهایی دومین جشنواره کتاب ایران، لوح پایتخت کتاب ایران  با حضور  قنواتی مدیر کل ارشاد استان خوزستان به  عباس کرخی سرپرست ارشاد  شهرستان نیشابور تحویل داده شد. 


پیش‌تر  در مراسم پایانی  دومین جشنواره پایتخت کتاب ایران، شهر نیشابور به عنوان دومین پایتخت کتاب ایران معرفی شده بود. با تحویل لوح عنوان پایتختی از اهواز به نیشابور این شهر تا یک سال دیگر به طور رسمی به عنوان پایتخت کتاب خواهد بود و  مسئولان و مردم شهر نیشابور برنامه‌های پیشنهادی‌شان در عرصه ترویج کتاب و کتاب‌خوانی را به طور جدی‌تر دنبال و اجرا خواهند کرد.

در این مراسم،  تنی چند از مسئولان  به ایراد سخنرانی پرداختند.

غلامحسین مظفری فرماندار نیشابور در سخنانی متذکر شد:  در کسب عنوان پایتخت کتاب توسط نیشابور نهاد‌های متعدد دولتی همکاری داشتند و البته بیش‌تر از نهاد‌های دولتی جریان‌های و تشکل‌های مردم‌نهاد و غیر دولتی کوشیدند و تلاش  کردند و اگر مشارکت  تشکل های مردم نهاد نبود کسب عنوان پایتخت کتاب توسط نیشابور میسر نمی‌شد.

همچنین همایون قنواتی مدیرکل ارشاد و اسلامی استان خوزستان، هم با ابراز خوشحالی از برگزاری جشنواره‌ای برای ترویج کتاب خوانی گفت: جشنواره پایتخت کتاب ایران به رقابت موثر و تاثیر گذار در عرصه‌ی کتاب‌خوانی منجر شده است.

 رونمایی از کتاب‌های «نیشابور؛ فلزکاری در اوایل دوره اسلامی» ترجمه «هادی بکائیان» و «مهر از شهر راز» تألیف «مهدی کوثری» از دیگر برنامه‌های جنبی این رویداد بود.

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی