کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

برنامه صدای سفید

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹ ق.ظ
فرض کنید در اطراف شما صدها نفر در حال صحبت کردن هستند. به طور حتم صحبت هایی که این افراد با یکدیگر انجام می دهند به دلیل این که ادغام می شوند، به گوش شما نخواهند رسید و شما نمی توانید بفهمید که این اشخاص در حال گفتن چه هستند. هنگامی که می خواهید بر روی صحبت های یکی از این افراد نیز تمرکز داشته باشید، معمولا دوباره تمرکز شما به هم خواهید ریخت و به دلیل صداهایی که گوش می دهید نمی توانید بفهمید که شخص مورد نظر در چه موردی صحبت می کند. به این صداها که در اطراف وجود دارند و ادغام آنها باعث می شود تا نتوانیم چیزی بفهمیم، “صدای سفید” گفته می شود. معمولا زیاد پیش می آید که شاهد شنیدن صدای سفید در اطراف خود باشیم.

از برنامه White Noise می توانید برای اوقاتی که در اطرافتان صداهای مزاحم وجود دارند و اما می خواهید که به هیچ کدام از این صداها گوش ندهید، می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار می تواند برای شما اقدام به ایجاد صدای سفید بنماید تا صداهای مزاحم اطراف، باعث ایجاد مزاحمت نشود.


ویژگی:

  • افزایش دادن تمرکز شما

 


نیازمند اندروید
4.0.3+
نیاز به اینترنت
ندارد
نیاز به روت
ندارد
  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی