کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

راهنمای گردشگری ایران

دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ب.ظ
راهنمای گردشگری ایران

  • از: نرگس علی مردانی
  • ناشر: وزراء
  • تعداد صفحات: ۴۶۴
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹
گردشگری تفریحی از طریق جاده یکی از معمول‌ترین و در واقع بخش اعظم سفرهای گردشگری داخلی را در بر می‌گیرد. چنانچه گفته شد با افزایش تعداد خانوارهای دارای اتومبیل عده زیادتری از مردم به این نوع گردشگری رغبت نشان داده‌اند. آنها سعی می‌کنند یک شهر را به عنوان هدف اصلی تعیین کنند و سپس در مسیر رسیدن به آن در جاذبه‌های طبیعی چون کوهستان، جنگل، رودخانه،‌دریا و زیستگاه‌های حفاظت شده اتراق و از طبیعت بکر و زیبا لذت ‌ببرند.

برای یک گردشگری برنامه ریزی شده و لذت بخش نیاز به عوامل مختلفی است. حرکت در مسیر جاده‌ها بخصوص جاده‌های غیر اصلی مستلزم شناخت مسیر، شناخت جاذبه‌های طبیعی و باستانی، شناخت استراحتگاهها، محل‌های اتراق، کمپ‌ها، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، شناخت تأسیسات و امکانات بین راهی و غیره است.

کتاب «راهنمای گردشگری و را‌ههای ایران» این امکان را فراهم می‌آورد تا با استفاده از نقشه‌ها ، مسافران مسیرهای بهتر و دلخواه را انتخاب کنند، از وجود جاذبه‌های باستانی و گردشگری مطلع گردند و با استفاده از راهنماها محل‌های استراحت، امکانات رفاهی و اطلاعات مهم مورد نیاز را بدست آورند.

فهرست مطالب

مقدمه
ایران سرزمین من
معرفی استان‌ها
سوغات استانها
جدول مسافت راههای ایران
تصاویر و نقشه ها

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی