کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

چه بخواهیم و چه نخواهیم، علاقه به زیبایی، متفاوت بودن و در بر کردن لباس‌های نو و مد جدید، در هر جامعه‌ای وجود دارد و تا وقتی این نیاز درونی وجود دارد، شرکت و صنایع مد و زیبایی هم دست از کار نمی‌کشند.

اما حتی اگر آدم ساده‌پوشی باشید که اصولا هیچ اهمیتی به لباس‌های مارک نمی‌دهد، باز هم گاهی کنجکاوی به شما غلبه می‌کند تا بدانید فلان ستاره هالیوود، دنیای موسیقی یا سیاست، لباس‌های چه مارکی می‌پوشد و چقدر برای آنها هزینه کرده است.

و این چیزی است که خیلی به ندرت می‌توان برای ان پاسخی پیدا کرد.

اما به لطف اپلیکیشن بسیار ابتکاری Craves حالا دیگر در بیشتر اوقات می‌توانید پاسخی خوب برای این سؤال پیدا کنید.

این اپلیکیشن اجازه می‌دهد که استایل برخی از ستاره‌ها مشهور را دنبال کنید، اما قسمت بسیار جالب کاربری این اپلیکیشن این است:

هر وقت آدم مشهور یا دوست و آشنایی دیدید که لباس فاخری بر تن کرده است، یا اصلا هر جای در یک صحنه فیلم یا مجله، با دیدن صحنه یا عکسی، چنین پرسشی به ذهن شما خطور کرد، می‌توانید دوربین گوشی‌تان را به سمت سوژه بگیرید یا از اسکرین‌شات‌ها و عکس‌های موجود در حافظه گوشی استفاده کنید، تصویری به اپلیکیشن Craves بدهید تا خود اپلیکیشن جستجو کند و همان لباس یا لباسی با ظاهر بسیار مشابه را به شما پیشنهاد کند.

اپلیکیشن Craves برای چنین کاری از فناوری شرکتی به نام Slyce بهره می‌برد.

گرچه این اپلیکیشن برای ما، فقط ابزاری برای رفع کنجکاوی است، اما باید بگویم که ایده و فکر بکری را دنبال می‌کند. چرا که وقتی اپلیکیشن مدل‌های لباس را معرفی می‌کند، لینکی برای خرید آن هم ارائه می‌کند و پیداست که احتمالا درصد خوبی از فروش به کمک این فناوری، نصیب مدیران این اپلیکیشن می‌شود.

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی