کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

قصه گوی کودکی

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳ ق.ظ

در دور های که گوشی های همراه جای همه چیز را در زندگی ما گرفته اند و دیگر خبری از باز یهای کودکی و قصه های مادربزر گها نیست، بیشتر وقت کودکان را همین   گوشی های همراه پر می کند. در چنین شرایطی شاید یک جایگزین دیجیتال برای قصه های مادربزر گها شاید بتواند جای خالی این حس خوب را تا حدودی در زندگی کودکان امروزی پر کند.

  اپلیکیشن کیدتونز یک قصه گوی صوتی است که با طراحی های جالب و صدای مناسب، قصه های فارسی را در اختیار شما قرار می دهد. این قصه ها که از میان داستانهای کهن ایرانی و کشورهای دیگر جمع شده، در دسته بندیهای مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته است. با انتخاب هر قصه می توانید قبل از گوش دادن به آن، خلاصه ای از داستان را مطالعه کرده، سپس اگر علاقه مند بودید آن را دانلود و روی گوشی خود داشته باشید. همچنین بعد از دریافت هر داستان می توانید بارها آن را گوش دهید و اگر دلتان نخواست براحتی آن را از روی حافظه گوشی پاک کنید. البته داستانهای کودکانه تنها چیزی نیست که از اپ کیدتونز به دست می آورید، بلکه لابه لای این داستانها، قصه هایی برای نوجوانان و بزرگسالان نیز پیدا می شود.

لینک دانلود:

https://goo.gl/OqL5Q6

سیستم عامل: اندروید

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی