کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۰
آذر

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان اظهار داشت: استقبال گرم کودکان و


نوجوانان استان از غرفه کتابخانه‌های عمومی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان


همدان با اشاره به ارائه خدمات متنوع در غرفه کتابخانه‌های عمومی گفت: کودکان و


نوجوانان استان استقبال گرمی از این غرفه داشتند.


 
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، دکتر عاطفه زارعی با بیان اینکه در ایام برپایی نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان غرفه کتابخانه‌های عمومی مورد استقبال گسترده کودکان و نوجوانان قرار گرفت، اظهار کرد: در این ایام دو نشست کتاب‌خوان کودک و نوجوان و تجلیل از کتابداران خیّر نیز برگزار شد.
وی با بیان اینکه بخش کودک و نوجوان در همه کتابخانه‌های عمومی استان فعال است، گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی استان 300 میلیون ریال منابع اطلاعاتی از نمایشگاه کتاب خریداری کرد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه کتابداران خیّر نقش زیادی در تقویت روحیه بیماران در بیمارستان‌ها دارند، گفت: کتابداران خیّر کسانی هستند که منابع اطلاعاتی را در اختیار کودکان و نوجوانان در بیمارستان ارائه می‌دهند.
*دومین ترالی کتاب در بیمارستان راه‌اندازی می‌شود
وی با بیان اینکه کتابداران خیّر با عنوان «ترالی کتاب» که توسط انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در سال 92 ایجاد شد، فعالیت می‌کنند، گفت: خیّران کتابدار نخستین مکان خود را برای ارائه خدمات، بخش کودکان سرطانی در بیمارستان بعثت انتخاب کردند که نتیجه خوبی داشت و بیشتر کودکان استقبال کردند.
دکتر زارعی اضافه کرد: بررسی‌هایی که از این مسئله صورت گرفت، نشان داد کتاب‌ها با عنوان درمان می‌تواند استفاده شده و کتاب درمانی شود به طوری که در تاب‌آوری بیمار و امید به زندگی تأثیر دارد.
وی با تأکید بر اینکه بیمارستان‌های دیگر نیز زیر پوشش این طرح قرار خواهند گرفت، افزود: ترالی کتاب به زودی در بخش کودک و نوجوان بیمارستان بهشتی افتتاح می‌شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به ثبت‌نام رایگان در غرفه کتابخانه‌های عمومی نمایشگاه سراسری کتاب اظهار کرد: 430 نفر در ایام برپایی نمایشگاه کتاب به عضویت کتابخانه‌های عمومی استان درآمدند.
وی یادآور شد: همچنین یک‌هزار و 500 نفر کارت ویزیت عضویت رایگان دریافت کردند که تا تاریخ 10 دی ماه فرصت دارند در یک کتابخانه عمومی سطح استان عضو شوند

  • کتابخانه امام حسین (ع)
۳۰
آذر

  • کتابخانه امام حسین (ع)
۰۹
آذر


  • کتابخانه امام حسین (ع)