کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

پخش نخستین نشست کتاب خوان از شبکه آموزش

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ق.ظ

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، شبکه تلویزیونی آموزش نخستین نشست‌ به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده «کتاب‌خوان» را که به برگزاری اولین نشست «کتاب‌خوان» در آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی تهران (پارک شهر) اختصاص داشت، روز سه شنبه بیست و سوم تیر در قالب ویژه برنامه کتاب‌خوان پخش کرد.

حمایت رسانه ملی به‌ویژه شبکه آموزش از کتاب و کتابخوانی، در قالب برنامه‌هایی مانند کتاب‌خوان که در فرم و محتوا بدیع و جذاب هستند، اقدام موثری در جهت ترغیب و تشویق جامعه به مطالعه مفید است. اولین و دومین نشست «کتاب‌خوان» با استقبال خوبی از سوی اهالی فرهنگ و رسانه روبرو شد.

نخستین و دومین نشست به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده «کتاب‌خوان» در روزهای بیست و هفتم خرداد و چهارم تیر در تهران و قم برگزار شده بود و سومین نشست نیز چهارشنبه سی و یکم تیر با حضور کتابداران، نویسندگان، اهالی رسانه، اساتید کتابداری و فعالین حوزه کتاب در استان گلستان برگزار خواهد شد.

 

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی