کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

برنامه تنظیم خواب شب

سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۳ ب.ظ

بسیاری از ما شب ها قبل از خواب معمولا از گوشی خود برای فرستادن پیام، وبگردی، مشاهده تصاویر، گوش دادن به موزیک و … استفاده می کنیم. به ویژه با عرضه برنامه های مسنجری مانند تلگرام استفاده از گوشی در شب بسیار افزایش یافته است و کاربران بیش از خوابیدن ساعاتی را به استفاده از چنین برنامه هایی می گذارند. اما جالب است که بدانید صفحه نمایش موبایل نوری از خود عرضه می کند که باعث می شود خواب آلودگی از ذهن شما دور شده و به این ترتیب احساس خستگی نکنید. به طبع این مشکل بزرگی است که باعث خواهد شد شب ها تا دیر وقت بیدار بمانید و احساس خستگی نکنید در حالی که واقعا خسته اید!

 

اگر شما نیز شب ها پیش از خواب از گوشی همراه خود را مورد استفاده قرار می دهید و می خواهید که از چنین مشکلی جلوگیری کنید توصیه می کنیم برنامه Twilight را استفاده کنید. این نرم افزار لایه ای از نور را بر روی صفحه گوشی شما قرار خواهد داد که باعث می شود نور آبی صفحه گوشی سبب اذیت شدن چشم ها نشود و به این ترتیب خواب شما تنظیم شود.








نیازمند اندروید
2.3+
نیاز به اینترنت
ندارد
نیاز به روت
ندارد

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی