کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

اضطراب شیرین

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ب.ظ

همیشه چند روز قبل از تولد شما حس عجیبی دارم، احساس می کنم خیلی دوستون دارم مهربانم، اما بازم کمه.

باید خیلی بیشتر دوستتان داشته باشم، همیشه چند روز قبل از تولدتان، دلم یک اضطراب شیرین دارد!!!

اصلاً نمی دانم این اضطراب چیست که اینقدر شیرین است و چرا از چند روز قبل از تولدتان شروع می شود و روزی که تولد شما می رسد این اضطراب تمام می شود و سال بعد تکرار ...

مهربانم دوستت دارم ...


  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۲)

گفتم که خدا مرا مرادی بفرست

توفان زده‏ ام مرا نجاتی بفرست

فرمود که با زمزمه یا مهدی

نذر گل نرگس صلواتی بفرست

سلام ؛

این مطلبتم با حال بود . خوشحال می شم از آخرین پست سایت من هم دیدن کنی

عنوان مطلب : مراکز خرید مجلل در ایران


خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی