کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه





مسعود فراستی استاد دانشگاه و منتقد سینمای کشور گفت: افراد باید احساس نیاز به کتاب را درک کنند. تا وقتی احساس نیاز در افراد به وجود نیاید برنامه‌های تشریفاتی جواب نمی‌دهند.

وی با نکوهش سرانه پایین مطالعه در جامعه، گفت: در جامعه ما سرانه مطالعه بسیار پایین است و رسانه‌هایی همچون تلویزیون، رادیو و مطبوعات با برنامه‌های نقد و معرفی کتاب می‌توانند تا حدود زیادی در بالا بردن سرانه مطالعه در کشور تأثیرگذار باشند.

فراستی در ادامه با تأکید بر برپایی منظم و گسترده برنامه‌های کتابخوانی خاطرنشان کرد: اگر مسئله کتابخوانی به یک کارزار تبدیل شود ممکن است اثرگذار باشد.

   وی عنوان کرد: کتاب «موبدیک» از هرمان ملویل که اخیراً ترجمه خوبی از آن ارائه شده، کتاب بسیار خوبی برای مطالعه است. کتاب‌های داستایوفسکی و چخوف نیز کتاب‌های خوبی هستند.

منتقد برنامه تلویزیونی «هفت» در پایان خاطرنشان کرد: انسان موجودی کتابخوان است که اگر از موجودیت خود دور شود در حقیقت از انسانیت خود دور شده است. انسان‌ها را باید با کتاب خواندنشان شناسایی کرد.


  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی