کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

برنامه کتابخوان Aldiko Book Reader

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۰۴ ق.ظ



Aldiko Book Reader یکی از قدرتمندترین و بهترین برنامه های کتابخوان در گوشی های موبایل می باشد که با استفاده از آن امکان مشاهده و مطالعه کتاب های الکترونیکی را در گوشی همراه اندرویدی خود خواهید داشت.


ویژگی ها:

  • پشتیبانی از فرمت های EPUB, PDF که فرمت کتاب های الکترونیکی می باشند
  • پشتیبانی از کتاب های الکترونیکی از کتابخانه های عمومی
  • امکان سفارشی سازی کامل در هنگام خواندن برنامه ها
  • دارای ظاهر کاربرپسند و امکان پشتیبانی از تبلت و گوشی های اندروید
  • دارای سیستم مدیریت کتابخانه بسیار پیشرفته و قدرتمند
  • امکان خرید به صورت انلاین از کتابخانه های آنلاین مختلف

 

این روزها کتاب های الکترونیکی تا حدود بسیار زیادی جالب کتاب های معمولی را گرفته اند. دلیل این امر نیز در دسترس بودن همیشگی کتاب های الکترونیکی می باشد که به دلیل نصب شدن در گوشی های موبایل و تبلت ها، همیشه همراه کاربران هستند و کاربران قادرند تا هر زمان که خواستند آنها را مطالعه کنند. به این منظور اما به برنامه ای نیاز خواهید داشت تا با استفاده از آن بتوانید کتاب های الکترونیکی را در گوشی خود مطالعه کنید. برنامه ای که امکان پشتیبانی از فرمت کتاب های الکترونیکی را داشته باشد. اگر شما نیز به دنبال چنین برنامه ای هستید، توصیه می کنیم از Aldiko Book Reader استفاده کنید.

Aldiko Book Reader به عنوان یکی از بهترین برنامه های اجرای کتاب های الکترونیکی در گوشی های اندروید شناخته می شود که امکانات بسیار عالی و کم نظیری در اختیار کاربران قرار می دهد. این برنامه فرمت های پی دی اف و EPUB که فرمت های رایج کتاب های الکترونیکی می باشند را پشتیبانی می کند. شما می توانید با استفاده از Aldiko Book Reader هر کتابی که دوست دارید را به صورت درون برنامه ای در حالت آنلاین خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید. در این نرم افزار گزینه های بسیار زیادی برای سفارشی سازی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می توانید در هنگام خواندن کتاب، متن نوشته ها را به اندازه، رنگ و ظاهر فونت دلخواه خودتان در بیاورید.

نیازمند اندروید2.3+
  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی