کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

روایتی دیگر از زندگی مقام معظم رهبری

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۰۸ ب.ظ


 

کتاب «روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت ‌الله سید علی خامنه ‌ای» از سوی انتشارات سایان، منتشر و  عرضه شده است. این اثر روایت زندگی حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای را در سال‌های ۱۳۱۸ تا ۱۳۹۳ بازگو می ‌کند. چاپ اول آن در تیراژ ۶۰ هزار نسخه زمستان سال ۱۳۹۴ به فروش رسیده است. این اثر به کوشش جعفر شیر علی‌ نیا تدوین شده است.

 این کتاب روایتی است بر محور زندگی سیاسی و اجتماعی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ‌الله سیدعلی خامنه‌ ای که در آن جایگاه دینی و فقهی و علمی و فرهنگی و هنری و برخی جنبه ‌های شخصی زندگی ایشان را برای مخاطب تعریف می ‌کند.

 

این کتاب نه فصل دارد. فصل ‌هایی که از تولد سید علی خامنه ‌ای در فرودین ۱۳۱۸ آغاز می ‌شود و تا ۷۵ سال بعد از آن را تا فروردین ۱۳۹۳ روایت می ‌کند. فصل‌هایی که با هنرمندی شاپور حاتمی هزاران عکس بی ‌نظیر در ابعاد مختلف زندگی رهبر انقلاب را که شامل می ‌شود. این عکس‌ها با گرافیک مناسب صفحاتی خواندنی و دیدنی برای علاقه مندان به این اثر فراهم کرده است.

 

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی