کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

کتاب اقتصاد مقاومتی رونمایی شد

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۱۰ ب.ظ


 حسن بیگی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در مراسم رونمایی در سخنانی گفت: دانشگاه عالی دفاع ملی از ۴ سال قبل و به ویژه پس از ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری در ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، مطالعات خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی متمرکز کرد و ساز و کاری طراحی شد تا جمعی از دانشجویان مقطع دکتری این موضوع راهبردی را مطالعه و نتایج آن را در اختیار دستگاه‌های ذی ربط قرار دهند.

وی افزود: از جمله این راهبردها تدوین نقشه راه و پیاده‌سازی و اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است، متعاقب این اقدام کنگره ملی اقتصاد مقاومتی با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و مشارکت بیش از ۵۰ دانشگاه و مرکز علمی، پژوهشی و حوزوی را برگزار کردیم که کمیته علمی همایش به مدت ۱۰ ماه مطالعات انجام شده را تدوین و بیش از ۳۰۰ مقاله آن را مورد ارزیابی قرار داد.

حسن بیگی ادامه داد این همایش در سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی سال ۹۳ برگزار شد و در دانشگاه عالی دفاع ملی نتایج تحقیقات این همایش را در ۷ جلد منتشر کرد و در بهمن سال ۹۴ یک همایش تخصصی با عنوان «مبانی برنامه‌های سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی» را برگزار کرد که در آن نقش اقتصاد مقامتی در برنامه ششم توسعه مورد ارزیابی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در ادامه گفت: در سال جاری هم که به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» مزین شده است، دانشگاه عالی دفاع ملی بر آن شد تا فشرده‌ای از مطالعات قبلی و جاری خود را در قالب کتابی تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ ضرورت‌ها، نقشه راه و زمینه های اجرا» منتشر کند. امیدواریم این کتاب که بخش‌های مختلف اقتصاد مقاومتی را مدنظر قرار داده است مورد استفاده همه مخاطبان سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به خصوص دستگاه‌های اجرایی و همه مسئولان در بخش‌های مختلف کشور قرار گیرد.


  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی