کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

نگاهی متفاوت برای شروع کسب‌وکار

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ق.ظ

انتشارات موسسه خدمات فرهنگی رسا

این کتاب نوع متفاوتی از کتاب‌های کسب‌وکار برای انواع متفاوتی از افراد است؛ از کسانی که هیچ‌گاه رویای شروع یک کسب‌وکار جدید را نداشته‌اند، تا کسانی که هم‌اکنون یک شرکت موفق را اداره می‌کنند. این کتاب برای کارآفرینان سختکوش است. اشخاص فعال و زرنگ دنیای کسب‌وکار که اصطلاحا شخصیت تیپ «آ» دارند. افرادی که احساس می‌کنند برای شروع یک کار جدید، مدیریت و تسخیر کردن به دنیا آمده‌اند. این کتاب همچنین برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک که هیجان کمتری دارند نگاشته شده است. افرادی که شاید کارآفرین تیپ «آ» نباشند، اما هنوز کسب‌وکارشان مهم‌ترین بخش زندگی‌شان است. افرادی که به دنبال پیشرفت هستند و ما به آنها کمک می‌کنیم بیشتر و هوشمندانه‌تر کار کنند و عالی باشند.

این کتاب حتی برای افرادی است که در کار روزمره خود گیر کرده‌اند و همیشه رویای انجام کاری برای خودشان را در سر دارند. ممکن است آنها کاری که انجام می‌دهند دوست داشته باشند، اما رئیس خود را دوست ندارند. یا ممکن است فقط بی‌حوصله و خسته باشند. آنها می‌خواهند کاری را که دوست دارند انجام دهند و از آن درآمد داشته باشند. در نهایت می‌توانیم بگوییم این کتاب برای تمام افرادی است که هرگز در مورد شروع کسب‌وکار خودشان اقدامی نکرده‌اند. شاید آنها فکر می‌کنند برای این کار ساخته نشده‌اند. شاید فکر می‌کنند که زمان، پول یا اراده لازم برای این کار را ندارند. شاید فقط از این می‌ترسند که خودشان را در معرض شکست قرار می‌دهند. به هر کدام از دلایلی که گفتیم، این کتاب برای همه آنها است.حقیقت جدیدی که وجود دارد این است که امروز هر کسی می‌تواند وارد دنیای کسب‌وکار شود. ابزارهایی که قبلا دور از دسترس بودند، اکنون به راحتی در دسترس هستند. فناوری‌هایی که قبلا چند هزار دلار قیمت داشتند، امروزه فقط چند دلار یا حتی رایگان هستند. امروزه یک نفر می‌تواند کار دو یا سه نفر یا در برخی موارد کار یک بخش کامل را انجام دهد. اموری که تا همین چند سال پیش غیرممکن بودند، امروز ساده هستند.

 


  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی