کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه


رئیس کتابخانه مرکزی  گفت: تبدیل کتابخانه عمومی به پاتوقی برای خواندن و ارائه خدماتی مبتنی بر فضای کتابخانه مورد هدف ما خواهد بود.
وی افزود: در همین راستا کتابخانه مرکزی همدان، بخش دوم VIP (سالن‌های اختصاصی مطالعه) را همراه با امکانات ویژه در محیطی دلنشین و بر بام شهر همدان تجهیز و راه‌اندازی کرد.
حسینی شعار با بیان اینکه افراد می‌توانند با استانداردهای موجود این بخش در محیط آرام و راحت به مطالعه بپردازند، گفت: سالن مطالعه اختصاصی کتابخانه مرکزی، شامل اتاق‌های دونفره، چهارنفره، هشت نفره با ظرفیت کلی 80 نفر برای آقایان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: امکانات این بخش شامل میزهای اختصاص تک نفره، کمد دیواری، جا لباسی، جاکفشی، اتاق استراحت، آبدارخانه و... است.

رئیس کتابخانه مرکزی همدان، با بیان اینکه قبلاً نیز سالن VIP در کتابخانه مرکزی همدان راه‌اندازی شده بود، افزود: این بخش ظرفیت 80 نفری دارد که به طور مساوی برای آقایان و خانم‌ها هر کدام 40 نفر در نظر گرفته شده، اما بخش جدید امکانات بیشتری دارد و مطابق با استانداردهاست.
حسینی شعار از آمادگی کتابخانه مرکزی برای پذیرش علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خبر داد و افزود: افراد می‌توانند پس از بازدید بخش‌های مختلف، در بخش مورد علاقه اقدام به خواندن کتاب کنند.

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی