کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

گزارش نقد کتاب مسیح کردستان

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۶ ب.ظ

کتاب مسیح کردستان با موضوع انقلاب ودفاع مقدس به زندگی نامه شهید بزرگوار محمد بروجردی می پردازد.
 در روز 21 / 2/ 1395 با هدف شناخت  سیره شهدای بزرگوار، بخصوص سیره فرماندهان وسرداران انقلاب ایران و به مناسبت روز پاسدار کتاب مسیح کردستان در کتابخانه عمومی امام حسین(ع)  نقد شد.

در این مراسم که رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان همدان- آقای سعید محبیان-هم حضور داشت نقاط قوت کتاب به شرح زیر بیان شد:

کتاب بسیار روان وصادقانه نوشته شده است بدون هیچگونه اغراق واضافه گویی وبدون اینکه از شهید بزرگوار  قدیس بسازد؛ در طول کتاب هیچگاه به زمینی بودن محمد بروجردی شک نمی شود.شیوه روایت هم بسیار واضح وروشن است.
آقای بهنام میرزایی( منتقد) نقاط ضعف کتاب را چنین برشمرد:
عدم چاپ جلد دوم کتاب که  خواننده را به  سردرگمی می کشاند. در پایان کتاب حتی نمونه ای از اعلامیه های توحیدی درج نشده است. اشخاص زیادی در کنار زندگی شهید بروجردی به آنها پرداخته می شود اما در پاورقی و یا حتی در پایان کتاب کوچکترین اشاره ای به چگونگی سرگذشتشان نشده است و برای خواننده گنگ می ماند که چه شدند وچه به سرشان آمده است. از نقاط ضعف دیگر می توان به عدم معرفی راویان خاطرات اشاره کرد که کتاب براساس خاطرات آنان به صورت داستان به رشته تحریر در آمده است .

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی