کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

«آبی‌تر از آبی»

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ب.ظ


 جلسه معرفی و بررسی کتاب «آبی‌تر از آبی» با موضوع زندگی‌نامه امام خمینی  برگزار شد.
 کتاب «آبی تر از آبی»، دربردارنده قصه‌های زندگی امام خمینی (ره) از پیروزی انقلاب اسلامی تا رحلت ایشان، با حضور مریم عباسی، کارشناس ارشد ادبیات، معرفی و مورد بررسی قرار گرفت.
مریم عباسی نیز در این جلسه، گفت: این کتاب، شامل 108 داستان‌واره، در مورد شخصیت، منش و ویژگی‌های رفتاری امام خمینی(ره) با خانواده، همسر، نزدیکان، کودکان، نوجوانان و جوانان و بالاخره همه اقشار مردم است.
وی با اشاره به این مطلب که موضوع داستانک‌ها، ویژگی‌های فردی و اجتماعی حضرت امام خمینی (ره) است، افزود: از لابه‌لای این داستانک‌ها، می‌توان به روح بزرگ و آسمانی و ابعاد مختلف شخصیتی حضرت امام (ره) پی برد .
عباسی ادامه داد: نویسندگان در نگارش این داستان‌ها، براین بودند که ما را با ویژگی‌های فردی و رفتاری، خلقیات و سلوک اجتماعی امام آشنا سازند، بنابراین از همه هنر نویسندگی خود بهره گرفته‌اند و در بعضی موارد، هم در انتخاب عناوین داستان‌ها و  هم در بیان داستان‌ها، شاعرانگی و لطافت عجیبی به چشم می‌خورد که بی‌شک، از لطافت روح آسمانی و ملکوتی حضرت امام(ره) سرچشمه می‌گیرد.
وی گفت: این کتاب، به نوشته جمعی از نویسندگان، توسط نشر پنجره در سال 1387 به چاپ رسیده است.

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی