کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

مسابقه نمایشنامه خوانی «توکا» فراخوان داد

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۲ ب.ظ

 

کانون تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر با همکاری فرهنگسرای سرو فراخوان مسابقه نمایشنامه خوانی «توکا» را منتشر کرد.
  نخستین مسابقه نمایشنامه خوانی توکا؛ نمایشنامه های ویژه کودک و نوجوان؛ به همت فرهنگ سرای سرو و کانون تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند از نمایشنامه‌های فاخر ایرانی و خارجی انتخاب کنند و اولویت شرکت با نمایشنامه‌هایی است که قبلا اجرای عموم نداشته‌اند. به گروههای شرکت کننده کمک هزینه اجرای عمومی اثرشان اهدا خواهد شد.

مهلت ارسال متن نمایشنامه‌ها حد اکثر تا پایان خرداد ماه خواهد بود و نتایج بررسی نمایشنامه‌ها تا تاریخ چهارم خرداد ماه اعلام خواهد شد. نخستین مسابقه نمایشنامه خوانی توکا؛ نمایشنامه های ویژه کودک و نوجوان ۶ تیر ماه آغاز خواهد شد.

 محل برگزاری این مسابقه در فرهنگسرای سرو خواهد بود .

برای شرکت در این مسابقه ابتدا باید فرم تقاضای حضور در این مسابقه را تکمیل کنند و به همراه مجوز کتبی نویسنده، مترجم و یا ناشر و سه نسخه تایپ شده نمایشنامه مورد نظر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای ارائه آثار خود می‌توانند تا ۳۱ خرداد ماه، از ساعت ۱۰ تا ۱۷ ، به فرهنگ سرای سرو واقع در خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از پارک ساعی، کوچه ساعی یکم،  طبقه سوم واحد هنری مراجعه کنند.

 

گروههای شهرستانی می‌توانند مدارک مورد نیاز را از طریق پست به نشانی فرهنگ سرا ارسال کنند
  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی