فوتبال به عنوان پر مخاطب ترین ورزش جهان شناخته می شود و رویدادهای ورزشی در این حوزه از محبوب ترین و پر طرفدار ترین مسابقات و رقابت های ورزشی در بین تمام ورزش ها هستند.  بدون شک بعد از رقابت های جام جهانی فوتبال، رقابت های حساس و نفس گیر جام ملت های اروپا یا UEFA EURO در رتبه دوم پر طرفدارترین رقابت های فوتبال قرار گرفته اند. اگر شما هم از طرفداران مسابقات فوتبال به ویژه مسابقات حساس رقابت هایی مثل جام جهانی یا یورو هستید ولی به خاطر مشغله های کاری فرصت تماشای مسابقات را ندارید، اپلیکیشن UEFA EURO 2016 به کمک شما می آید. با کمک این اپ می توانید به راحتی و به صورت زنده و لحظه ای به صورت آنلاین از آخرین خبرها، نتایج و اطلاعات دیگر با خبر شوید. همچنین می توانید اطلاعات کاملی از زمان دقیق و محل برگزاری مسابقات پیش از شروع آن ها داشته باشید و جدول رقابت ها به صورت سریع چک کنید. در این اپلیکیشن امکان بررسی و مشاهده زمان بازی های روزهای آتی نیز قرار دارد.


ویژگی ها و بخش های مختلف اپ :

  • بخش Matches: اطلاع رسانی نتایج لحظه ای در دو حالت خلاصه و با جزئیات کامل
  • بخش Latest: پوشش آخرین خبرهای لحظه ای با تصاویر و اخبار ویدئویی
  • بخش Groups: نمایش گروه ها و امتیازات تمام تیم ها به صورت جدول های مختصر
  • بخش Teams: نمایش اطلاعات ، اخبار ، ویژگی ها ، مسابقات و بازیکنان هر تیم
  • بخش Players: نمایش اطلاعات دقیق از شرایط بازیکنان، نمایش مشخصات (بیو) و اخبار مربوط به هر کدام
  • بخش Ticketing: بخش خرید بلیط های مسابقات و نمایش مقدار بلیط های فروخته شده و باقی مانده
  • بخش Fanzone: بخش تفریحی و سرگرمی و تبلیغاتی حامیان مسابقات
  • بخش Host cities: نمایش اطلاعات کامل از شهرها و استادیوم های میزبان مسابقات
  • بخش Profile: بخش شخصی سازی کاربر برای دنبال کردن تیم یا بازیکنان مورد علاقه


بخش دیگر اپ UEFA EURO 2016 دسترسی به آخرین اخبار و اطلاعات کامل تیم ها، بازیکنان و … می باشد.می توانید در بخش پروفایل تیم یا بازیکنان محبوب خود را با گزینه Following دنبال کنید تا آخرین رخدادها و خبرهای مربوط به آن ها را به صورت لحظه ای در اختیار داشته باشید. همچنین می توانید از بخش اخبار، به تصاویر و ویدئوهای خبری با قابلیت مشاهده آنلاین نیز دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن UEFA EURO 2016 همچنین دارای بخش های دیگری مثل بخش اطلاعات شهرها و استادیوم های میزبان رقابت ها و همچنین بخش معرفی ویژگی های هر تیم را دارا می باشد.

مثل دوره های پیشین که از یک نماد خاص برای هر رقابت استفاده می شد، برای یوفا یورو 2016 نیز یک سمبل درست شده است. نماد استفاده شده در این دوره از رقابت ها پسر بچه ای فرانسوی می باشد.