کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

بازی فکری آموزشی دو به توان اِن

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۷ ب.ظ
بازی که این بار قصد معرفی آن را داریم، علاوه بر این که دارای گیم پلی کاملا منحصر به فرد می باشد، همچنین زمینه آموزشی نیز در آن وجود داشته و می تواند ذهن شما را تقویت کند. زمینه آموزشی این بازی جذاب به ریاضی برمیگردد، پس اگر به ریاضی و حساب علاقه مندید، پیشنهاد می کنیم لحظه ای برای دانلود این بازی تردید نداشته باشید.

twofold inc دارای گیم پلی بسیار متفاوت و جدید می باشد که بر پایه بازی ریاضی بنا و طراحی شده است. در این بازی شما درون صفحه بنفش رنگی، مربع های کوچک رنگی را مشاهده می کنید که دارای 4 رنگ مختلف بوده و خود آنها، مربع یا مستطیل بزرگتری را تشکیل داده اند. در قسمت بالا به شما تعداد نوار رنگی نشان داده می شود و در زیر آن ها عددی در مضرب دو نوشته شده است. شما باید بتوانید با حذف کردن مربع های رنگی به عددی که در زیر نوار رنگی نشان داده میشود برسید و برای این کار نیز امتیاز دریافت خواهید کرد.  شما می توانید صفحه بازی را به جهت های مختلف حرکت بدهید تا به ترکیب مورد نظر خود از رنگ مربع ها برسید اما این کار به صورت محدود است و نمی توان هر هنگام کا خواست اقدام به تغییر کرد. به همین منظور شما باید برای پیش بردن بازی استراتژی و برنامه ای دقیق و مناسب داشته باشید چرا که انجام حرکات اشتباه برای عمل آزمون و خطا می تواند به ضرر شما انجام شود.

در بازی twofold inc از رنگ هایی بسیار زیبا و کاملا مرتبط استفاده شده است و زمینه بنفش رنگ بازی نیز به عنوان یک چاشنی عالی، توانسته است بحث رنگ بندی را در بازی تکمیل کند. همین رنگ بندی جلوه خاصی به بازی بخشیده است و محیطی بسیار جذاب و دیدنی را برایتان القا خواهد کرد. مسئله بعدی در مورد این بازی، صداگذاری حرفه ای و پیشرفته آن است. صداگذاری این بازی اندروید به بهترین نحو ممکن انجام شده است؛ پس پیشنهاد می کنیم در هنگام بازی کردن صدای ولوم گوشی خود را تا آخرین حد افزایش دهید!

ویژگی ها:

  • گیم پلی چالشی بدون پایان
  • دارای دو حالت بازی استاندارد و سخت!
  • وجود صداگذاری بسیار حرفه ای و عالی

 










نیازمند اندروید
4.0+
نیاز به اینترنت
ندارد
نیاز به روت
ندارد
  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی