کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

ثبت نام مسابقه تصویرگری کتاب «نامی» کره جنوبی

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ق.ظ

 

ثبت‎نام مسابقۀ تصویرگری کتاب «کنکور نامی» از اول جولای ۲۰۱۶ برابر با ۱۱ تیر ۱۳۹۵ آغاز می‎شود و مهلت ارسال آثار، تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ برابر با ۹ مهر خواهدبود.

 

 مسابقۀ تصویرگری «کنکور نامی» با هدف تشویق هنرمندان به خلاقیت و مشارکت در پیشرفت کیفیت تصویرگری کتاب هر دوسال یکبار توسط جزیرۀ نامی، اسپانسر رسمی جایزۀ هانس کریستین اندرسن برگزار میشود. 

همۀ تصویرگران کتابهای تصویری با هر موضوعی میتوانند در این مسابق شرکت کنند. ثبتنام از اول جولای ۲۰۱۶ برابر با ۱۱ تیر ۱۳۹۵ آغاز شد و مهلت ارسال آثار، تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ برابر با ۹ مهر خواهدبود.

آثار تصویرگری باید مربوط به یک داستان باشد.  هر شرکتکننده میتواند بین ۵ تا ۱۰ اثر ارسال کند و ضروری است شرکتکنندگان ابتدا فرم آنلاین شرکت در مسابقه را در سایت این مسابقه پر کنند .

 تصویر آثار باید با مُدRGB  و فرمت Jpg و حجم کمتر از ۲۰ مگابایت ارسال شود. هزینۀ شرکت رایگان است.

راهیافتگان به مرحلۀ اول داوری تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۶ برابر با ۱۱ دی ۱۳۹۵ فرصت خواهند داشت تا اصل یا پرینت با کیفیت آثار خود را جهت داوری نهایی به نمایشگاه ارسال کنند.

اسامی پذیرفته شدگان در وب سایت رسمی نامی اعلام خواهدشد.

 

علاقمندان به ارسال آثار باید ابتدا فرم ثبتنام آنلاین را در وب سایت رسمی جشنواره www.namiconcours.com تکمیل نمایند، سپس آثار خود را بارگذاری کنند.

جوایز

جایزۀ بزرگ، برای یک نفر شامل پلاک و ۱۰ هزار دلار آمریکا

جزیرة طلا، برای دو نفر شامل پلاک و ۵ هزار دلار آمریکا

جزیرة سبز، برای سه نفر شامل پلاک و ۲ هزار دلار آمریکا

جزیرة بنفش برای ۱۰ نفر شامل گواهینامه و پلاک

 

گفتنی است  ممکن است از آثار راهیافته به نمایشگاه برای تبلیغات نمایشگاه بدون کسب اجازه و پرداخت وجه استفاده شود. آثار راهیافته به نمایشگاه در یک کاتالوگ منتشر خواهدشد.

همچنین جوایز تصویرگران برگزیده در مراسم گشایش نمایشگاه که در سال ۲۰۱۷ برگزار میشود، اهدا خواهدشد و  هزینۀ سفر آنها نیز توسط نمایشگاه نامی پرداخت خواهدشد.


جشنواره کتاب کودک نامی، برای نخستین بار در سال ۲۰۰۵ برگزار شد.

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی