کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

کتاب خواندن عاملی برای رشد بخش‌های مختلف مغز

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ق.ظ

مطالعات جدید محققان نشان می دهد خواندن کتاب اثرات درمانی بسیار ویژه ای نسبت  به تماشای یک فیلم تلویزیون دارد و می توان با خواندن آن از ابتلا به برخی بیماری ها جلوگیری کرد.
  مطالعه کتاب که در سالهای پیش در دنیا همه گیر بوده است باعث افزایش دامنه لغات، رشد مهارت های اجتماعی و تعاملی، عدم انزوا طلبی، رشد بخش های مختلف مغزی، بالا رفتن سطح معلومات و عدم بروز رفتارهای پرخاشگرانه در افراد می شود.

کارشناسان بر این اساس به والدین توصیه می کنند حتماً هر روز زمانی را صرف خواندن کتاب برای فرزندان خردسال خود کنند تا آنها با کلمات جدید آشنا شوند و این کتاب خواندن از روی تبلت، رایانه و یا تلفن همراه نباشد و کتاب کاغذی عادی باشد تا کمتر با مشکلات چشمی مواجه شوند و نظارت کافی بر میزان استاندارد ساعات تماشای تلویزیون حداکثر دو ساعت توسط کودک خود داشته باشند.

و در نهایت کارشناسان به فارغ التحصیلان دانشگاهی توصیه می کنند پس از اتمام تحصیلات خود حتماً به مطالعه کتب جدید به صورت فیزیکی نیز بپردازند تا با مشکلات روحی روانی از جمله پرخاشگری مواجه نشوند.

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی