کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

«نامه‌های بلوغ»

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ق.ظ

کتاب «نامه‌های بلوغ» نوشته علی صفایی حایری و توسط انتشارات لیله‌القدر چاپ شده است

این کتاب وصیت‌نامه‌ای به همه افرادی است که می‌خواهند در این دنیای پر پیچ و خم، گرفتار بحران، تردد، تحیر و سردرگمی نگردند و امید است که توشه راهشان و ذخیره‌ای برای آخرتشان باشد.

 «نامه‌های بلوغ»، گرچه پنج نامه و وصیت استاد به فرزندان خویش در هنگام بلوغ است و مخاطب، آن‌ها هستند، ولی با توجه به این که دوران بلوغ دوران بحران روحی، دوره تعقل، سنجش و انتخاب در آدمی است و از آن جا که این انتخاب نیاز به بینش، آگاهی و معیاری برای انتخاب دارد تا بتواند در این بازار مکاره و در این دنیای متلاطم دچار بحران عمل و شتابزدگی در عمل نگردد، لذا وصیت‌نامه‌ای به همه فرزندان ایران است.
 به عبارت دیگر این کتاب مجموعه نامه‌های استاد صفایی برای هرکسی است که بخواهد قدم در راه بلوغ و رسیدن نهد و دانستن قواعد بازی زندگی، شایسته و بایسته است.
 شاید در ادامه آوردن بخش‌هایی از کتاب که توجهم را جلب کرد، جالب توجه شما نیز باشد؛ نویسنده در نامه‌ای می‌گوید که سه مسئولیت نظارت، بصیرت و طرح اعمال، در هنگام اجرای برنامه، نقش هدف، اسم و نشان هدف تو را با خود دارند و این خیلی مهم است که شغل ما نقش ما باشد.
 تمام شغل‌های اجرایی ما نقش تربیتی، سازندگی و نقش اهداف ما و نشان خدا را با خود داشته باشد و با اسم الله و نام و نشان خدا همراه باشند.

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی