کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

تاکسی کتابخانه ای

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۰ ب.ظ

تبریز – یک راننده تاکسی خوش ذوق و کتاب دوست تبریزی با هزینه شخصی کتابخانه ای کوچک در خودروی خود ایجاد کرده تا از مسافرانش با غذای فرهنگی پذیرایی کند.



راننده تاکسی و وی خود را این گونه معرفی می کند: مهدی کمال کاظمی هستم، متولد ۱۳۵۱ در محله عباسی تبریز، زمانی که این تاکسی را خریدم تصمیم گرفتم تا کتابخانه ای جمع و جور را در آن راه اندازی کنم و با همین نیت اول کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی را در تاکسی گذاشتم که استقبال مردم از این کار خوب بود، سپس هر روز یک ساعت بیشتر کار می کردم تا بتوانم کتابی بخرم و به کتابخانه سیارم اضافه کنم، اول خودم آن ها را می خواندم تا اطلاعاتم بالا برود و سپس آن‌ها را در تاکسی می گذاشتم تا مردم نیز استفاده کنند.


 

در ادامه از علاقه اش به تبریز می‌گوید: شهرم را بسیار دوست دارم و اطلاعاتی را که درباره‌ تاریخ و تمدن تبریز از خواندن کتاب‌های مختلف به دست آورده ام روی تعدادی فلش کارت نوشته ام و در کتابخانه‌ی تاکسی گذاشته ام تا همه بتوانند استفاده کنند.







  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی