کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

برنامه تمرینات ورزشی

سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۷ ب.ظ

آیا شما هم وقت رفتن به باشگاه برای ورزش کردن را ندارید؟ پس توصیه می کنیم به هیچ وجه Sworkit Pro Personal Trainer را از دست ندهید و با نصب آن بر روی گوشی همراه خود باشگاه را به خانه خودتان بیاورید!

Sworkit Pro Personal Trainer به عنوان یک مربی شخصی عمل می کند. این نرم افزار همانند یک مربی همیشه شما را تحت نظر خواهد داشت و می توانید با استفاده از آن تمریناتتان همیشه پیگیری کنید. این نرم افزار به ویژه برای کسانی که زمان کافی برای مراجعه به باشگاه ندارند را می توان به عنوان یکی از بهترین گزینه ها دانست.

این نرم افزار دارای مجموعه ای از تمرینات می باشد که شما می توانید طبق اصولی که در Sworkit Pro Personal Trainer نمایش داده شده است، آنها را انجام دهید. همچنین یک سری ویدئو آموزشی نیز در این نرم افزار وجود دارد که امکان انجام تمرینات را به صورت عملی برایتان فراهم خواهد کرد. این ویدئوها با کیفیت بالایی نیز آماده شده اند که جزئیات انجام حرکات را نیز به خوبی نمایش خواهند داد.

X
نیازمند اندروید
4.0+
نیاز به اینترنت
ندارد
نیاز به روت
ندارد
  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی