کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

فسقلی‌ها

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷ ق.ظ

 مجموعه‌ی ۳۰ جلدی " فسقلی‌ها" نوشته " تونی گراس" بازنوشته " شکوه قاسم نیا" بر اساس ترجمه "محمد رضا مهر افزا" در نوبت چاپ سیزدهم وارد بازار کتاب شد.
مجموعه فسقلی‌ها با نشر قدیانی منتشر شد

 این مجموعه در برگیرنده‌ی ۳۰ جلد کتاب است که شخصیت اصلی هر یک از آنها پسر یا دختر کوچولویی است که یک ویژگی یا عادت منفی دارد. این داستان‌ها به گونه‌ای هستند که خواننده‌ی خردسال از همان ابتدا، بدی رفتار شخصیت داستان را حس می‌کند و متوجه زشتی کارش می‌شود.

قابل ذکر است این مجموعه جزو کتاب‌های معرفی شده در پایان کتاب فارسی اول دبستان و کتابنامه رشد آموزش و پرورش می‌باشد.  همچنین قبلاً به صورت جلدهای مجزا در قطع شومیز نیز توسط همین ناشر به چاپ رسیده است.

کتاب‌های بنفشه ( واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی) مجموعه ۳۰ جلدی " فسقلی‌ها" را در نوبت چاپ سیزدهم، قطع خشتی، تیراژ۳۳۰۰ نسخه و قیمت ۱۲۵۰۰ تومان، تجدید چاپ نمود و در اختیار علاقه مندان قرار داد.

 برای تهیه این کتاب‌ها علاوه بر مراجعه به کتاب فروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی www.ghadyani.org نشر قدیانی نیز مراجعه کنید.

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی