کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

«زوک جادوگر»

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴ ب.ظ

مجموعه رمان ۱۲ جلدی "زوک جادوگر" در بخش کودک انتشارات چکه با عنوان "هندونه" چاپ و منتشر شد.
مجموعه رمان «زوک جادوگر» از سوی انتشارات چکه منتشر شد

 

به گزارش لیزنا، مجموعه  «زوک جادوگر» از جمله رمان‌های کودک است که تصمیم گیری و تمیز خوب از بد را به صورت بسیار غیر مستقیم به کودک آموزش می‌دهد. در این مجموعه زوک در حالیکه می‌تواند کارهای بسیار نادرستی انجام دهد اما تصمیم می‌گیرد که کار درست را انتخاب کند.

 

"زوک جادوگر" در دو شکل کتاب چاپ شده و کتاب‌های الکترونیکی عرضه شده است و علاقه‌مندان برای تهیه نسخه الکترونیک این کتاب می‌توانند به سایت www.fidibo.ir مراجعه کنند و این کتاب را خریداری کنند.

در بخشی از کتاب  آمده: زوک جادوگر کوچولوی با اراده زیاد خرابکاری میکند با این حال امسال تصمیم گرفته که کارهای خوب انجام دهد او میخواهد مهربان وخیلی حرف شنو باشد.ولی وقتی قدرت های جادویی خیلی خنده دار داری حرف شنو بودن کار آسانی نیست.

 سرژ بلوش در سال ۱۹۵۶ در شهر کلمار کشور فرانسه به دنیا آمد. او کارش را با تصویرگری برای نشریات کودک و نوجوان آغاز کرد. چند سالی را در شهر نیویورک گذراند. بلوش در حال حاضر در شهر پاریس زندگی می‌کند و به کار تصویرگری کتاب‌ها و نشریات ‌کودکان مشغول است و آثار خود را در نمایشگاه‌ها به نمایش می‌گذارد. او خالق شخصیت‌های سام سام ‌ (انتشارات بایارد)، ‌توتو (انتشارات توربیون)‌ و مکس و لی‌لی (انتشارات کالیگرام) ‌است.


  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی