کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

۳۶۵ روز بازی و سرگرمی

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ق.ظ

کتاب" ۳۶۵ بازی و سرگرمی" اثر " اِما چوداری" با ترجمه " طیبه ملک محمودی"  وارد بازار کتاب شد.
365 روز بازی و سرگرمی با نشر قدیانی

 

 این کتاب شامل ۳۶۵ معما، جدول، نقاشی و طراحی می‌باشد که دارای ویژگی‌های خاصی است. به عبارتی قدرت یادگیری بچه‌ها را بالا می‌برد، شوق خواندن و نوشتن را در آنها تقویت می‌کند و در عین حال استعداد حل مسائل در آنها شکوفا و هوش آنها سنجیده می‌شود.

 این کتاب به گونه‌ای طراحی شده که کودک می‌تواند یک روز معمای جالبی را حل کند، روز بعد مسئله‌ای ریاضی، روز سوم جدول کلمه‌های متقاطع و روز چهارم بازی با حروف را تجربه کند.در ضمن برای اینکه کودکان از درستی جواب معماها اطمینان حاصل کنند، در پایان کتاب جواب بعضی سرگرمی‌ها و مسئله‌ها آمده است. این کتاب جزو کتاب‌های معرفی شده در کتابنامه رشد آموزش و پرورش نیز می‌باشد.

 برای تهیه‌ی این کتاب‌ علاوه بر مراجعه به کتاب فروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی www.ghadyani.org  نشر قدیانی نیز مراجعه کنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر خواهید شد.

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی