کتابخانه عمومی امام حسین (ع)

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۷ - پوریا قلعه
    ^ـ^
پیوندهای روزانه

از این دست به آن دست

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰ ق.ظ

دستادست یک کسب و کار اجتماعی است که در چهارچوب آن تولیدات شما را از سراسر ایران می‌گیرند و بی‌واسطه به دست مردم می رسانند، از این دست به آن دست با رعایت اصول تجارت عادلانه تا هم تولیدکننده راضی باشد و هم خریدار.

توانمندسازی یا توان‌افزایی کسانی که تولیداتی دارند اما امکان عرضه محصولشان را ندارند، به ویژه زنان و جوانان، شد از اهداف دستادست.

دستادست از شروع فعالیت و راه‌اندازی فروشگاه آنلاینش توانسته با بیش از ۷۰ تولیدکننده از ۱۵ استان ایران همکاری کند. همکاری با گروه‌های محیط زیستی نیز از فعالیت‌های دستادست است از آن جمله می‌توان به همکاری با گروه محیط زیستی دامون برای خرید چرخ خیاطی در طرح معیشت جایگزین برای ساکنان روستاهای چپقلو و قره‌قوزلو (در راستای احیای دریاچه ارومیه)، و طرح کاشت نهال درختان بومی در منطقه زاگرس اشاره کرد.

دستادست از ابتدا تاکنون متکی به خود بوده و آماده همکاری با افراد و گروه‌ها و سازمان‌هایی است که در زمینه محصولات دست‌ساز به ویژه صنایع دستی در حال نابودی، فعالیت می‌کنند، اگر تولید کننده هستید یا علاقه‌مند به همکاری با تیم دستادست، همین حالا به دستادست ایمیل بزنید.

  • کتابخانه امام حسین (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی